Inleveren materialen vandaag 15 juli tot vrijdag 19 juli

15-7-2019  |

Beste teambegeleiders, coaches, managers, trainers, keepers en aanvoerders,

Het wordt weer tijd om het trainings- en keepermateriaal in te leveren zodat het gecontroleerd en klaargemaakt kan worden voor het nieuwe seizoen! Het gaat hierbij om bijvoorbeeld:
  - sleutels
  - hockeyballen
  - hesjes
  - pylonen
  - cornermaskers
  - keeperstassen (met keepersuitrusting).

Komende week (15/7 - 19/7) ben ik - op afspraak - 's avonds op de club aanwezig, dus app me even als je langs wilt komen.

Keepers die volgend jaar doorgaan met keepen hoeven op zich niet langs te komen wanneer hun materiaal nog veilig en compleet is. Zorg dan wel dat je de tas tijdens de zomer even thuis houdt om te voorkomen dat 'ie per ongeluk bij een ander team terecht komt.
Trainers die deze zomer doorgaan of erg gehecht zijn aan hun 'eigen' spullen kunnen hun materiaal ook gewoon bij zich houden.

Neem bij vragen uiteraard gerust contact met mij op (maar niet als de kleur van je legguards uit de mode is :) )!

Namens de materiaalcommissie,
Mark Versteeg (06-52327593)

PS: Zijn er maskers of ballen etc. kwijtgeraakt? Zorg dat je de boel weer aangevuld hebt voordat je het inlevert, anders zal het door de club op kosten van het team opnieuw aangeschaft moeten worden!