Sponsor worden?
Dank voor uw interesse in MHC-Vianen.
Voor een club als MHC-Vianen zijn sponsoren van groot belang. Mede dankzij bijdragen van sponsors kan het opgestelde hockeybeleid worden uitgevoerd, extra aandacht worden gegeven aan jeugdontwikkeling en kunnen trainingsmaterialen en keeperuitrustingen worden aangeschaft.

Wij geloven dat sponsoring gebaseerd moet zijn op wederzijds voordeel. Dan verdient u als sponsor uw investering ruimschoots terug. U wordt één van onze sponsorpartners en hebt de mogelijkheid om u te profileren onder onze leden en aanhang, middels een commerciële boodschap.

MHC Vianen gaat gaarne met u in gesprek voor een passende vorm van sponsoring.
De meest gebruikelijk vorm is clubsponsoring waarbij u de mogelijkheid hebt om uw bedrijf te promoten met een vermelding langs het veld en vermeld wordt op de website. Hiervoor wordt een bijdrage gevraagd van € 400,- per jaar.

Een ander veel voorkomende wijze van sponsoring is teamsponsoring waarbij de sponsor de mogelijkheid heeft om een elftal binnen MHC Vianen te voorzien van een outfit voorzien van uw merk- of firmanaam. Afhankelijk van het team dat wordt gesponsord is de bijdrage hiervoor € 50,- (jongste jeugd) tot € 250,- (senioren) per jaar.

Daarnaast is er nog een ander goede mogelijkheden om de betrokkenheid met MHC-Vianen te uiten: hoofdsponsor van Heren 1 of dames 1. De sponsoring van één van beide hoofdteams biedt de sponsor een gezichtsbepalend platform. In beginsel is de bijdrage hiervoor € 1.000 per jaar excl. kleding, belettering de kosten voor het maken van bijvoorbeeld een reclamebord.

Graag zie ik u terug bij MHC Vianen.

Met sportieve groeten,
namens MHC Vianen