Vanaf morgen 8 februari JUMBO Sportpunten sparen voor de MHC!

28-1-2017  |

Van woensdag 8 februari t/m dinsdag 14 maart 2017 kan er bij Jumbo Supermarkten gespaard worden voor sportverenigingen. Ook de MHC Vianen neemt deel aan deze actie. Samen met je familie, vrienden en teamgenoten kunnen wij bij de Jumbo sparen voor sportartikelen. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe hockeyballen, een zithoek voor de benjamins, etc.

Hoe werkt de actie?
Voor deze ‘Sparen voor je Sportvereniging’ actie stelt Jumbo onder de deelnemende sportverenigingen in de regio een te verdelen budget beschikbaar. Aan het einde van de actie verdelen we het beschikbare budget over alle deelnemende sportverenigingen op basis van het aantal ontvangen sportpunten. Iedere sportvereniging krijgt dan een cheque uitgereikt waarmee aankopen (zonder of met bijbetaling) kunnen worden gedaan uit een grote selectie (sport)artikelen van gerenommeerde sport- en speeltoestellen leveranciers.

Hoe kan ik helpen?
Tijdens de actieperiode ontvang je als klant van de Jumbo bij elke besteding van € 10,- een ‘Sparen voor je Sportvereniging’ Sportpunt met een code. Op de website jumbosparenvoorjesportvereniging.nl kan je eenvoudig de punten toewijzen aan de club. Hoe meer punten we verzamelen, hoe meer er kan worden besteed aan sportartikelen en ander relevant materiaal.